We transform the management of stores, cinemas and indoor parks with market-leading technology.
Control of inventory, sales and operations in a simple and integrated way.
Optimize ticket sales, combos, and results analysis in real time.
Manage sales, reservations, and accesses efficiently and smoothly.
Management specialists for fashion, entertainment and fun.
Simple, integrated control of stock, sales and operations. Our solution includes a digital signature for credit cards, boosting your results. This way, you can focus on what really matters: offering your customers a unique experience and optimizing the sales process.
Optimize ticket sales, combos, and results analysis in real time. With our system, you can even increase the average ticket per customer with product upgrades. We provide a differentiated customer experience while making it easier to manage your cinema and maximize its potential.
Manage sales, reservations, and accesses efficiently and smoothly. The digital signature of the disclaimer guarantees security while creating memorable experiences for visitors. Our solution keeps your park innovative and safe, providing the best customer experience.
VendaBem was founded to serve the market for systems and technologies aimed at computerizing and managing stores, with a focus on the retail sector. Over the years, we have expanded our operations into the movie theater market and, with a restructuring of the commercial area, we have also intensified our work with indoor parks, offering a complete ERP for the management of these operations.
We are always attentive to the demands of our customers and those of the market, seeking new opportunities and innovations to keep up with the speed of business transformation.
Results that are always innovating and seeking to create solutions with technology
+ 300 companies rely on our solutions daily
Desde que adotamos o Vendabem como ferramenta de gestão no Multicine, a nossa operação passou por uma verdadeira transformação. A plataforma trouxe uma integração eficiente entre os diferentes setores da empresa, permitindo um controle detalhado de estoque, vendas e até mesmo dos fluxos financeiros. Com o Vendabem, conseguimos otimizar processos e focar no que realmente importa: oferecer uma experiência de qualidade para os nossos clientes. É uma parceria que recomendo para qualquer empresa que deseja crescer com eficiência."
Diretor da Multicine Cinemas
O sistema VendaBem está com as Lojas Reggla há 15anos! Transformou completamente a forma como gerenciamos nossas lojas. Conseguimos otimizar o atendimento ao cliente, aumentar a eficiência operacional e melhorar os nossos resultados. Um processo fluído e organizado. O VendaBem não é apenas um sistema, é uma parceria estratégica para o crescimento do nosso negócio!
Presidente das Lojas Reggla
Utilizamos o Sistema VendaBem na nossa empresa desde o ano de 2012. Antes de termos o Sistema VendaBem não tínhamos relatórios gerenciais, controle de estoque, sped fiscal e nem integrações dos arquivos do sistema com o contador. Através da implantação do Sistema VendaBem, tivemos várias vantagens.
Coordenadora Administrativa Samburá Casa de Caça e Pesca
Há 14 anos a Drops de Menta tem parceria com a VendaBem, buscando desenvolvimento e cooperação para alcançar os melhores resultados.
Diretora na Drops de Menta